Jeśli jesteś właścicielem firmy na płocie o tworzeniu strony internetowej, zaoszczędzę ci trochę czasu, którego potrzebujesz. Dobra. Profesjonalnie zaprojektowana, przyciągająca ołów, zwiększająca sprzedaż, różnicująca markę strona internetowa.

Oto dlaczego:

Zachowania konsumentów zmieniają się z czasem, aby dostosować się do nowoczesnych technologii, a zachowania konsumentów zmieniają się, aby dostosować się do ery cyfrowej. Podam wam przykład - Yellow Pages. Telefon był przełomową nową technologią pod koniec 1800 roku i zmienił sposób prowadzenia działalności gospodarczej przez konsumentów. Ponieważ coraz więcej gospodarstw domowych zaczęło korzystać z książki telefonicznej, aby znaleźć lokalne produkty i usługi, właściciele firm zrealizowane reklamy w nim był mądry zakład. W 1930 roku, reklama w Yellow Pages była standardową procedurą operacyjną dla większości firm. Miało to doskonały sens - większość amerykańskich gospodarstw domowych korzystała z książki telefonicznej na co dzień.

Potem przyszła światowa sieć i nowe zakłócenie w komercyjnym status quo: cyfrowa transformacja. Ponieważ coraz więcej konsumentów zdawało sobie sprawę, że mogą znaleźć to, czego potrzebują w Internecie, szybciej i skuteczniej niż książka telefoniczna, zachowanie zmieniło się z korzystania z drukowanego katalogu. Do 2011 roku 70 procent wszystkich Amerykanów rzadko lub nigdy nie korzystało z drukowanych książek telefonicznych. Również w 2011 r. ponad 59 procent konsumentów korzystało już z internetu, aby znaleźć lokalne firmy.

Szybko do 2019 r., a liczba konsumentów, którzy korzystają z Internetu w celu znalezienia lokalnego przedsiębiorstwa, wzrosła do 97%. Jeśli chcesz, aby wybrali Twoją firmę, musisz znaleźć się w Internecie, co oznacza, że potrzebujesz strony internetowej.

PO CO CI STRONA INTERNETOWA W 2019 ROKU - NIEWAŻNE W JAKIEJ BRANŻY JESTEŚ

Spójrz, w 2019, potrzebujesz strony internetowej. Potrzebowałeś jej w dniu, w którym rozpocząłeś swoją działalność, ale lepiej późno niż wcale.

W Blue Corona, sukces małego biznesu to nasza średnia nazwa. Chcemy, abyś odniósł sukces. Więc, w tym artykule, zajmę się tym:

  • Osiem niepodlegających negocjacjom powodów, dla których potrzebujesz strony internetowej
  • Powszechne zastrzeżenia obalone
  • Ile kosztuje strona internetowa
  • Jak zrobić stronę internetową dla swojej firmy

Dlaczego potrzebujesz strony internetowej nie ma znaczenia dla Twojej branży-8 Nienegocjowalne powody

  • Dwa razy większy przychód na pracownika
  • Doświadczony wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego roku, który był prawie czterokrotnie wyższy.
  • Prawdopodobieństwo stworzenia miejsc pracy było prawie trzy razy większe niż w poprzednim roku.
  • Średnia stopa wzrostu zatrudnienia była ponad sześciokrotnie wyższa.

Dotyczy to wszystkich gałęzi przemysłu, nawet przemysłowego i wytwórczego. Cyfrowy rozwój zaczyna się od strony internetowej. Jeśli to nie wystarczy, aby Cię przekonać, oto osiem niepodlegających negocjacji powodów, dla których potrzebujesz nie tylko strony internetowej, ale również zoptymalizowanej, dostępnej.

POWÓD NR 1: 30 PROCENT KONSUMENTÓW NIE WEŹMIE POD UWAGĘ FIRMY BEZ STRONY INTERNETOWEJ.

Twoja strona jest twoim atutem marketingowym numer jeden, ponieważ żyjemy w epoce cyfrowej. Amerykanie spędzają w Internecie średnio 23,6 godziny tygodniowo i są na swoich urządzeniach mobilnych nawet do pięciu godzin dziennie. Do tej pory konsumenci oczekują od firm obecności w Internecie (w tym na stronie internetowej) i będą uważać firmę, która nie ma jednego jako mniej profesjonalny.

POWÓD NR 2: LUDZIE SZUKAJŠ CIĘ W SIECI

Jedną z korzyści wynikających z posiadania strony internetowej dla małych firm jest to, że są tam, gdzie są Twoi konsumenci. Jest powód, dla którego tak wiele firm inwestuje w stronę z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO): 97 procent osób wchodzi na stronę internetową w celu znalezienia lokalnego biznesu, a 93 procent doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki. Wierzcie lub nie, w Google jest 3,5 miliarda wyszukiwań dziennie, a w tej właśnie chwili jest ktoś w Waszej okolicy online i szuka dokładnie Waszego serwisu. Zgadnijcie, kto zajmuje się ich biznesem? Nie ty.

POWÓD NR 3: WIĘKSZOŚĆ KONSUMENTÓW KORZYSTA ZE STRON INTERNETOWYCH, ABY ZNALEŹĆ I ZAANGAŻOWAĆ SIĘ W DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ

Yup. Według raportu LSA (Local Search Association) z kwietnia 2017 roku, "The Digital Consumer Study", 63 procent konsumentów korzysta głównie ze strony internetowej firmy w celu znalezienia i nawiązania współpracy z firmami. To całkiem spora część konsumentów. W połączeniu z faktem, że 93% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki - to jest matematyka. Innym ważnym powodem, dla którego Twoja firma potrzebuje strony internetowej? Badania YellowPages i LSA wykazały, że średnio konsumenci korzystają z około trzech źródeł przed podjęciem indywidualnej decyzji o zakupie, a 30 procent automatycznie wycofuje się z rozważań, jeśli nie ma strony internetowej.

POWÓD NR 4: NA TRANSAKCJE HANDLOWE W KAŻDEJ BRANŻY - W TYM W BRANŻY B2B, PRZEMYSŁOWEJ I PRODUKCYJNEJ - MAJĄ WPŁYW CYFROWE TREŚCI STRON INTERNETOWYCH.

Większość firm, które nie mają strony internetowej, mówi, że to dlatego, że ich branża nie jest online. Słyszę to głównie od właścicieli firm z branży B2B, przemysłowej i produkcyjnej.

Jeśli to ty, będę musiał cię o tym zawołać.

Pełne 75 procent nabywców B2B twierdzi, że cyfrowe treści stron internetowych znacząco wpływają na ich decyzję o zakupie, a 62 procent twierdzi, że może sfinalizować swoje kryteria wyboru zakupu w oparciu o treści cyfrowe strony internetowej samodzielnie.

Przeciętny nabywca B2B przeprowadza teraz średnio 12 wyszukiwań online przed nawiązaniem kontaktu ze stroną internetową sprzedawcy, a już 57 procent z nich przechodzi przez proces zakupu, zanim zechce rozmawiać z przedstawicielem handlowym. Nawet w przypadku firm przemysłowych i produkcyjnych - 67 procent zakupów odbywa się pod wpływem technologii cyfrowej. Nie tylko to, ale połowa wszystkich klientów B2B dziś również oczekiwać, że strona internetowa dostawcy jest pomocny kanał i ponad jedna trzecia oczekuje, że strona będzie ich najbardziej pomocny kanał.

POWÓD NR 5: 75 PROCENT KONSUMENTÓW PRZYZNAJE SIĘ DO OCENIANIA WIARYGODNOŚCI FIRMY NA PODSTAWIE PROJEKTU STRONY INTERNETOWEJ FIRMY

Brak strony internetowej sprawia, że konsumenci mniej ci ufają. W rzeczywistości, w 2018 roku 75 procent osób przyznało się do oceniania wiarygodności firmy na podstawie projektu strony internetowej. Ludzie są bardziej skłonni robić interesy z firmą, której ufają, a strona internetowa jest pierwszym miejscem, do którego udają się w celu sprawdzenia wiarygodności, recenzji i nagród.

Uważaj, choć - jeśli masz zły projekt strony internetowej, to nie pomoże Ci w ogóle. Masz 10 sekund, aby zostawić wrażenie na odwiedzających stronę internetową i powiedzieć im, co będą one uzyskać z Twojej strony internetowej i firmy. Po tym czasie (i często wcześniej), oni odejdą.

POWÓD #6: MUSISZ SZYBKO ODPOWIEDZIEĆ NA PODSTAWOWE PYTANIA

Dotyczy to w szczególności firm B2B. Ludzie odwiedzają Twoją stronę internetową, gdy chcą coś wiedzieć lub coś zrobić. Oczekują również natychmiastowej gratyfikacji, co oznacza, że odwiedzający powinni być w stanie odpowiedzieć na trzy pytania w ciągu trzech sekund od wylądowania na Twojej stronie:

  • Kim pan jest?
  • Co robisz/oferujesz?
  • Jak mogę się z tobą skontaktować?

Żyjemy w epoce TERAZ, w której konsumenci chcą mieć natychmiastowe informacje, których poszukują - tzn. strona internetowa Twojej firmy powinna odpowiadać na każde z powyższych pytań, bez konieczności przewijania strony w dół.

POWÓD NR 7: TO POMOŻE CI POKONAĆ GOLIATÓW W TWOJEJ BRANŻY

Czy wiesz, że posiadanie strony internetowej może pomóc ci pokonać Goliatów w twojej branży? Może, jeśli jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania. Weź Dachówkę Willa Laguny. Mocno konkurują ze sklepami z płytkami wielkopowierzchniowymi, ale nie mają problemów z utrzymaniem własnej strony dzięki swojej stronie internetowej i swojej znaczącej pozycji w wynikach wyszukiwania.

POWÓD #8: ZASIĘG MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH MALEJE

Więc, myślisz, że nie potrzebujesz strony internetowej, ponieważ jesteś na Facebooku.

Świetnie, tak samo jak każdy inny biznes w Ameryce. Potrzebujesz strony internetowej, nawet jeśli masz stronę na Facebooku.

I wiecie co? Firmom coraz trudniej jest połączyć się z użytkownikami na platformie. W ciągu tygodnia od ostatniej aktualizacji algorytmu Facebooka, organiczny zasięg spadł poniżej zera. Kolejny kłopot? W 2018 roku ludzie spędzili na platformie o 50 milionów godzin mniej, niż w 2017 roku.

Podczas gdy media społecznościowe mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy, nie stawiaj na używanie jej jako jedynego kanału marketingowego, szczególnie w przyszłości.

Wspólne zastrzeżenia Właściciele firm przeciwstawiają się posiadaniu strony internetowej

Codziennie pracujemy z małymi firmami, a jeśli chodzi o brak strony internetowej, słyszeliśmy tylko o każdej wymówce na naszej planecie - i wszystkie one są niewiarygodnie błędne. Poniżej wymieniłem najczęstsze zastrzeżenia i nasze typowe odpowiedzi.

SPRZECIW NR 1: "MOJA FIRMA JEST ZA MAŁA, A JA NIE MAM BUDŻETU NA STRONĘ."

Jest to najczęstsze zastrzeżenie, jakie słyszymy od właścicieli małych firm.

Spójrz- Twoja strona internetowa jest twoim największym atutem marketingowym. Mówienie, że nie masz budżetu na to jest jak mówienie, że nie masz budżetu na licencję LLC - masz zamiar dostać się w dużych tarapatach później, jeśli nie rozwidlić na tej inwestycji początkowej.

Zdobądź stronę internetową - nie musi być fantazyjna i kosztowna, ale musi istnieć i być możliwa do znalezienia przez wyszukiwarki.

SPRZECIW #2: "MAM JUŻ DOŚĆ BIZNESU. NIE POTRZEBUJĘ STRONY INTERNETOWEJ."

Nawet jeśli masz więcej biznesu niż możesz obsłużyć, potrzebujesz strony internetowej, nie ifs i reklamy lub ales. Niedawno przeczytałem artykuł na temat własności strony internetowej, który argumentował przeciwko temu. Oto fragment:

"Niedawno poszedłem do popularnej restauracji w maleńkim miasteczku w Wirginii, aby spróbować sprzedać właścicielom stronę internetową. Restauracja znajdowała się tuż przy nabrzeżu z widokiem na zatokę Chincoteague. Poszedłem tuż przed obiadem, w martwy zimowy dzień tygodnia. Pomyślałem, że biznes będzie powolny i mógłbym porozmawiać krótko z właścicielem.

Właścicielka była łaskawa i pozwoliła mi przebiec przez podstawowe zalety, dając mi jej pełną uwagę - nawet robiąc kilka notatek. Uznałem, że mam duże szanse na zamknięcie tej transakcji. W końcu powiedziałem: "Czy uważasz, że strona internetowa jest czymś, o czym chciałbyś usłyszeć więcej?

To była jej odpowiedź: "Otworzyliśmy to miejsce jako przynęta i sklep z narzędziami. Potem ludzie chcieli kawy, więc ją zapewniliśmy. Potem niektórzy prosili o kanapki, więc my to zapewniliśmy. Później chcieli kilka stolików, przy których mogliby siedzieć i rozmawiać, gdy jedliby kanapki, więc dostaliśmy stoły i krzesła i zaczęliśmy robić obiady. To prowadziło do obiadów. Potem nie mieliśmy wystarczająco dużo miejsca, więc dodaliśmy ekran na lato na ganku. Ludzie tak bardzo kochali ganek, że zimowaliśmy przez chłodniejsze miesiące. Teraz, kiedy jest styczeń, pomyśleliśmy, że będziemy mogli zamykać jeden dzień w tygodniu i mieć trochę wolnego czasu. Ale nie możemy. Jesteśmy zbyt zajęci. Nigdy nie reklamowaliśmy się i jesteśmy zmęczeni. Jeśli jakaś strona internetowa przyprowadzi tu więcej ludzi - nie, dziękuję!"

Oh, jak bardzo zły jest ten właściciel firmy. Gdyby to był mój klient, oto co bym powiedział:

"Nie trzeba budować strony internetowej w celu dodawania nowych klientów". Według National Restaurant Association 83 procent Amerykanów szuka na swoich smartfonach lub tabletach lokali gastronomicznych, kierunków i godzin pracy. Czy kiedykolwiek pomyślałeś, że Twoi klienci - teraz i w przyszłości - lubią widzieć specjalności i pozycje menu, gdy są w podróży? A co jeśli się spieszą i chcą szybko zamówić i wyjechać? Co, jeśli chcą znać Twoje godziny pracy i nie mogą wykonać telefonu? Dobra strona internetowa od razu odpowie na podstawowe pytania - co może uwolnić czas, jeśli spędzasz dużo czasu na odpowiadaniu na pytania przez telefon.

Możesz dodać widget rezerwacji, który ponownie może zaoszczędzić czas gospodarzy i uczynić operacje bardziej efektywne. Możesz zbudować społeczność internetową z przepisami, blogami i miejscami na lokalne produkty. Możesz stać się nie tylko lokalnym faworytem, możesz zdobyć popularność w całym kraju i przekształcić swoją markę w produkt sam w sobie. Jest SO MUCH witryna może zrobić, aby zwiększyć swój wynik finansowy bez dodawania więcej klientów, i choć możesz mieć wystarczająco dużo klientów teraz, nigdy nie wiesz, co przyniesie następna dekada. Najlepiej jest postawić stopę w drzwiach z cyfrowym, na wypadek, gdyby było to konieczne w przyszłości".

SPRZECIW NR 2: "MAM FACETA, KTÓRY POWIEDZIAŁ, ŻE MOŻE ZROBIĆ MI STRONĘ ZA DARMO."

 

To jest zły pomysł, chyba że kariera tego faceta jest w projektowaniu stron internetowych dla Twojej branży. Posiadanie przyjaciela lub członka rodziny uczynić swoją stronę internetową jest jak zaufanie majsterkowicza, aby położyć fundament wieżowca. Dużo się dzieje, aby mieć zoptymalizowaną stronę internetową - Optymalizacja SEO, kompresja plików, responsywny projekt, znaczniki schematów, itp.- i jeśli nie jest zbudowany na właściwym fundamencie, to prawdopodobnie przewróci się.

Nawet jeśli masz profesjonalnego projektanta stron internetowych jako przyjaciela, bądź ostrożny - różne branże mają różne standardy projektowania stron internetowych. Na przykład, strona internetowa dla służby zdrowia będzie miała zupełnie inne składniki i oznaczenia niż strona dla branży HVAC.

SPRZECIW NR 3: "NASI KLIENCI NIE SĄ DUŻYMI UŻYTKOWNIKAMI KOMPUTERÓW."

Twoi klienci nie są "użytkownikami komputerów"? To baloney. Ten właściciel firmy zapomina, że "użytkownicy komputerów" to nie tylko ludzie używający komputerów stacjonarnych. To także ludzie przeglądający strony internetowe, media społecznościowe i aplikacje na urządzeniach mobilnych.

Z Internetu korzysta nie tylko 89 procent dorosłych użytkowników w Stanach Zjednoczonych, ale także 77 procent z nich posiada smartfon, a w roku 2016 ruch w sieci komórkowej po raz pierwszy przewyższył ruch w sieci na urządzeniach stacjonarnych.

Smartphone = użytkownik komputera.

SPRZECIW NR 4: NIE POTRZEBUJĘ STRONY INTERNETOWEJ, PONIEWAŻ MOJA BRANŻA NIE POTRZEBUJE TAKIEJ STRONY/NIE JESTEM E-COMMERCE ANI FIRMĄ INTERNETOWĄ.

To jest wielkie nieporozumienie, które wielu ludzi ma. To, że nie jesteś e-commerce, nie oznacza, że nie potrzebujesz strony internetowej. Konsumenci - nawet kupujący B2B - nadal muszą cię znaleźć, dowiedzieć się o tobie i zaufać ci, ponieważ kupują od ciebie. Zdecydowana większość naszych klientów nie jest e-commerce, a każdy z nich widział znaczny wzrost przychodów z posiadania strony internetowej.

Ile kosztuje strona internetowa?

Strona internetowa może kosztować wszędzie od darmowych do ponad 100 tysięcy.

Na przykład, jeśli zdecydujesz się na DIY z platformą jak SquareSpace, będziesz płacić niską miesięczną opłatę za wynajem miejsca na ich platformie. Na drugim końcu spektrum znajduje się całkowicie niestandardowa strona internetowa profesjonalnej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych, dostosowana do Twoich potrzeb biznesowych. Z tymi, patrzysz na inwestycję w wysokości kilku tysięcy dolarów.

Nie pozwól, aby cennik zniechęcił cię do tworzenia strony internetowej. Jeśli jesteś jednoosobową operacją z zerowym budżetem, przynajmniej dostaniesz podstawową stronę internetową, na której będziesz mógł zagrać później, gdy będziesz miał lepszy przepływ gotówki.

Oto, co wpływa na koszt strony internetowej:

  • Hosting - Jest to usługa lub firma zapewniająca miejsce w Internecie dla Twojej strony internetowej. Dostawcy usług hostingowych to między innymi GoDaddy, InMotion i inne. Zalecamy korzystanie z GoDaddy. Hosting jest płatny miesięcznie i zazwyczaj kosztuje 7 dolarów i więcej.
  • Nazwa domeny - Jest ona wyświetlana jako www.yourcompany.com, i zazwyczaj jest to roczna opłata. WordPress, jako przykład, pobiera opłatę w wysokości 14,99$ rocznie za nazwę domeny.
  • Projektowanie - Niektóre projekty są bezpłatne, inne kosztują.
  • Wtyczki i rozszerzenia - Zazwyczaj, im więcej wtyczek chcesz, tym droższa jest strona internetowa.
  • Złożoność projektu - Im bardziej zindywidualizowana jest twoja strona, tym droższa jest.

Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej małej firmy

Kiedy zaczynasz projektowanie stron internetowych, pierwszą koncepcją, którą musisz zrozumieć, jest posiadanie strony internetowej. Wiele małych firm kopie się w dziurze, ponieważ nie znają żargonu umów internetowych. O własności strony internetowej można dowiedzieć się tutaj.

NAJLEPSZE PLATFORMY INTERNETOWE

Nie wszystkie platformy do projektowania stron internetowych są równe, ale są cztery, które działają lepiej niż inne, zwłaszcza dla początkujących:

WordPress: Większość naszych klientów znajduje się na WordPressie. Oni są z góry o własności strony internetowej, a struktura stron jest niezwykle przyjazna dla użytkownika i łatwo się dostosowuje. Możesz stworzyć wszystko, od podstawowych, darmowych stron internetowych do takich jak nasza.

SquareSpace: To jest doskonałe dla początkujących i e-commerce. Jest niezwykle łatwy w użyciu i można go łatwo przenieść na bardziej solidną platformę, gdy jesteś gotowy. Bądź ostrożny, jednak - zazwyczaj nie "właścicielem" swojej strony internetowej na SquareSpace, można go wynająć.

Drupal: Podczas gdy Drupal jest bardziej zaawansowany, jest doskonałą alternatywą dla WordPressa. Nie zalecamy podejmowania prób majsterkowania na tej platformie.

Ostateczny Takeaway: Cena posiadania strony internetowej jest o wiele niższa niż cena pozostawienia jej za sobą.

Z niedawnego badania Capital One wynika, że tylko 56 procent małych firm twierdzi, że posiada firmową stronę internetową.

To powinno powiedzieć Ci dwie rzeczy:

  1. 56 procent firm radzi sobie lepiej niż wasze
  2. Nadal masz szansę pokonać 44% z nich, jeśli teraz dostaniesz stronę internetową

Każdy, kto mówi, że Twoja firma nie potrzebuje strony internetowej, jest po prostu w błędzie. Ci eksperci, którzy mówią, że nie potrzebujesz strony internetowej, chyba że jesteś biznesem internetowym lub e-commerce (jak ta pani)?

Tak, oni też się mylą.

Wiesz co? Jeśli ostatnio czytałeś artykuł mówiący, że nie potrzebujesz strony internetowej, wyślij go do mnie, a ja powiem ci, dlaczego tak jest. Rozpoczęcie obecności w sieci kosztuje tylko grosze, i szczerze mówiąc, trzeba by było być szalonym, żeby jej nie dostać. Jeśli potrzebujesz pomocy, daj nam szansę - mamy szeroki wachlarz pakietów do projektowania stron internetowych dla każdego budżetu, a my chętnie poprowadzimy cię przez twoje potrzeby.