Jeśli jest jedna stała w świecie marketingu, to jest to, że wszystko się zmienia.

Czy jest to algorytm Google w górę swoje wysiłki SEO, Facebook wyciągając organiczną stronę osiągnąć dywan spod ciebie lub światowej pandemii dziesiątkując swoje osobiste plany marketingowe, życie zawsze się zmienia.

Więc co się stanie, gdy budżet na marketing konferencyjny zostanie wstrzymany i trzeba będzie dokonać realokacji środków i wysiłków?

Jak zebrać te elementy i przeorientować działania marketingu konferencyjnego, aby nadal generować przychody dla swojej firmy?

1-Create LinkedIn Content

Konferencje i targi mogą być wspaniałym miejscem do nawiązywania profesjonalnych kontaktów. B2B prowadzić pokolenie od stoiska sprzedawcy do korytarza rozmowy pochodzą z wydarzeń na żywo.

Gdzie twój zespół sprzedaży może zrobić to samo w cyfrowym świecie? LinkedIn!

Twój zespół może tworzyć własne treści lub udostępniać zasoby firmy w celu nawiązywania połączeń, budowania zaufania i prowadzenia rozmów.

LinkedIn jest profesjonalnym portalem społecznościowym nastawionym na rozwój kariery, oczywiście. Ale jest on również stworzony do kontaktów zawodowych, dyskusji branżowych i innych rodzajów działań związanych z biznesem.

Firmy mają bezpośredni dostęp do konsumentów, które mogą łatwo sprzedawać z aktualizacji statusu, zdjęć i innych postów casual. Ostrożność: Rażąco popychanie firmy, spamowanie i oczywista twarda sprzedaż jest bardzo źle widziana. Ponieważ sieć składa się z zupełnie innej publiczności niż inne sieci, takie jak Instagram lub Twitter, LinkedIn marketingu wymaga innego rodzaju podejście, aby uzyskać wyniki, które chcesz.

Twój zespół marketingu i sprzedaży powinny być dzielenie się wartością w formie:

  • Proste stanowiska
  • Oryginalne artykuły
  • Zawartość merytoryczna
  • Filmy wideo
  • Wideo na żywo

Oprócz tworzenia i udostępniania treści, Twoje zespoły powinny również brać udział w rozmowach. Naturalnie. Weź udział w rozmowach z rówieśnikami i potencjalnymi klientami, aby zbudować świadomość i zaufanie.

Jak możesz wykorzystać tę inspirację do pracy w swoim biznesie?

2-Produkuj filmy video

Oprócz LinkedIn, wideo działa dobrze na prawie każdej platformie. Od mediów społecznościowych, przez stronę internetową, aż po e-mail, video jest świetnym miejscem do przydzielania budżetu. Sprzęt, czas i ludzie, których potrzeba do produkcji wideo, mogły wyłączyć cię z tej strategii.

Nie ma więcej czasu na inwestowanie w wideo niż teraz.

Przynoszenie wartości dodanej Twoim potencjalnym i potencjalnym klientom poprzez wideo pomaga pozycjonować Cię jako zaufanego doradcę.

Budowanie tej wartości w taki sposób, aby zamieniać odbiorców w liderów, a klientów zaczyna się od zrozumienia, gdzie znajdują się na swojej drodze, od świadomości problemu do etapu podejmowania decyzji.

Filmy Świadomościowe

Jak wiesz, na etapie świadomości Twój potencjalny klient ma problem, który musi rozwiązać i wiesz, że masz rozwiązanie, którego potrzebuje. To tutaj pomagasz im zacząć łączyć kropki. Dajemy im możliwość rozpoznania tego, czego szukają, dostarczając pomocnych odpowiedzi, wglądu i wiedzy.

Tak wygląda typowy film na etapie świadomościowym:

  • Krótki format (30-90 sekund)
  • Ogólna i pomocna zawartość
  • Zabawne firmowe filmy wideo o kulturze
  • Inspirujące, motywujące treści

Rozważania Wideoklipy etapowe

Podczas etapu rozważań, twoja publiczność wyszła poza zwykłą świadomość problemu. Badają oni konkretne rozwiązania i rozważają możliwości rozwiązania swojego problemu. Nadszedł czas, aby zaprezentować swoją ofertę i wyjaśnić, dlaczego miałbyś lub nie miałbyś być dobrym wyborem.

Oto kilka pomysłów i wskazówek dotyczących filmów, które można tworzyć na tym etapie:

  • średni do dłuższego formatu 2-10 minut)
  • Zarówno informacyjne jak i wciągające (nawet rozrywkowe)
  • Mogą one obejmować:
    • Filmy wyjaśniające
    • Demonstracje produktów
    • Referencje
    • Studia przypadków

Etap decyzyjny Wideoklipy

Kiedy Twój kupujący jest gotowy do dokonania zakupu, jest gotowy do podjęcia decyzji. Filmy wideo o głębokiej treści pozycjonują Cię jako najlepszy wybór. Ponieważ to oni decydują o tym, co konkretnie kupić i od kogo, Twoim zadaniem jest, aby to było bezsensowne i szczegółowe.

Jak to może wyglądać:

  • Filmy wideo o niemal dowolnej długości
  • Filmy z najczęściej zadawanymi pytaniami
  • Referencje, recenzje i odblokowanie (treść generowana przez użytkownika jest tutaj świetna)
  • Instrukcja lub szczegółowy przewodnik po cechach produktu

3-Oferowanie strumieni wideo na żywo

Poza dobrze wyprodukowanymi filmami wideo, połączenie z publicznością poprzez streaming na żywo może mieć duże znaczenie dla Twojej strategii marketingowej.

Wideo na żywo pomaga stworzyć poczucie pilności i prawdziwego związku z potencjalnymi klientami. Facebook, Instagram i LinkedIn wszystkie oferują transmisję na żywo oprócz narzędzi takich jak YouTube.

Od mediów społecznościowych do platform streamingowych wideo, można zorganizować wirtualne wydarzenie wraz z rzeczywistym sieci dla swojego zespołu sprzedaży.

Jakie są niektóre pomysły na wideo na żywo? Proszę bardzo:

  • Zawartość za kulisami
    • Dane dotyczące codziennych czynności w Twojej firmie
    • Lepsze wywiady z twoim zespołem
    • Filmy "Kultura", jak przerwy na lunch.
  • Posty na blogu mogą być wideo na żywo
  • Przełomowe wiadomości z twojej branży
  • FAQ w formacie Q&A

Wideo na żywo jest potężnym narzędziem dla Twojej strategii marketingowej online.

4-Lean Into a Conversational Strategy

Innym miejscem, w którym można przenieść swój budżet konferencyjny, który wiąże się z rozmowami osobistymi, jest talkational marketing. Od czatu na żywo przez chatboty po e-maile, które wywołują odpowiedzi, conversational stał się świetną strategią generowania leadów.

Kiedy angażujesz potencjalnych klientów w rozmowy i słuchanie (dosłownie lub poprzez czat), tworzysz połączenie, które buduje zaufanie w sposób, do którego są przyzwyczajeni. Wiadomości, czat i SMS-y przekształciły tę strategię marketingową w potężną strategię dla wielu firm.

Narzędzia marketingu porównawczego

Czat na żywo

To właśnie tutaj zaczyna się większość firm. Dodanie funkcji czatu do swojej strony internetowej oznacza, że masz osobę na drugim końcu gotową odpowiedzieć na pytania i skierować kogoś do właściwej osoby, która pomoże ci w tym.

To jak odbieranie telefonów od kogoś, kto do ciebie dzwoni lub chodzenie w twoich drzwiach wejściowych. Przyjazny, pomocny ton pomaga ustawić perspektywę w spokoju. Następnie, pomagając im w tym, czego potrzebują, odpowiadając na ich pytania i oferując zasoby, budujesz zaufanie do swojej marki.

Ważne jest, aby zapętlić się w swoim zespole sprzedaży dla wiodącego pokolenia, ale także mieć swój zespół obsługi lub zespół ds. konta (wewnątrz sprzedaży) gotowy do pomocy obecnym klientom z ich pytaniami.

Kilka wskazówek na czacie na żywo:

  • Przedstaw się z imienia i nazwiska, tak jakbyś chciał osobiście
  • Converse, nie od razu "sprzedać"
  • Skryptowe odpowiedzi w puszce na często zadawane pytania
  • Bądź rozmówczy, ale uważaj na gramatykę

Chatboty

Nie opłaca się prowadzić rozmów na żywo przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To właśnie tam przychodzą czaty.

Chatboty ze sztuczną inteligencją (AI) stały się inteligentne i wydajne dzięki możliwości przetwarzania danych, śledzenia wzorów i szybkiego reagowania. Możesz używać botów, gdy Twój personel nie jest dostępny lub odpowiadać na najczęściej zadawane pytania.

Boty nie mają zastępować ludzkich połączeń, ale je wzmacniać. Pomyśl o tych szybkich automatycznych reakcjach jako o pierwszym punkcie kontaktowym. W przypadku prostych pytań i próśb, chatbot może służyć jako szybka odpowiedź.

Jeśli na czacie pojawi się pytanie, jak późno jesteś otwarty, możesz zaprogramować bota, aby służył Twoim godzinom pracy - bez konieczności interakcji z zespołem.

Wiadomości w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się nierozerwalnie wplecione w nasze codzienne życie. Jest to podstawowe narzędzie komunikacji, które łączy nas wszystkich. W miarę jak zdobyły popularność na całym świecie, stały się sposobem na życie.

Od czasu wprowadzenia telefonów komórkowych tak potężnych jak superkomputery, dostęp do sieci społecznościowych jest bardziej dostępny niż kiedykolwiek. Nic więc dziwnego, że social media messaging stał się kolejnym popularnym kanałem interakcji dla nas wszystkich w celu komunikacji, dzielenia się wiedzą i pomysłami, tworzenia i wymiany informacji w sieci wirtualnej.

Firmy takie jak Twoja szukają wszelkich możliwych sposobów, aby połączyć się z potencjalnymi i istniejącymi klientami. Wszyscy chcemy pozostać istotni i związani z naszymi potencjalnymi klientami.

Podjęcie Twojej firmy mediów społecznościowych krok naprzód z wykorzystaniem aplikacji do wysyłania wiadomości nie ogranicza się do zbliżenia się do klientów, ale służy jako kolejna droga do zapewnienia satysfakcji klienta.

5-Explore Podcasting

Podcasting eksplodował w ostatnich latach. Wraz z tym wzrostem przychodzi zakup od firm, które dostrzegają wartość połączenia ze słuchaczami, którzy mogą stać się klientami. W rzeczywistości, wiele firm wskoczyło w świat podcastów.

Patrząc na to medium po liczbach i widzisz dlaczego.

  • 1 na 3 Amerykanów słuchać podcastów miesięcznie
  • 1 na 4 Amerykanów słucha co tydzień podcastów
  • Słuchacze podcastów są zamożni - mają większe szanse zarobić ponad 75 000 dolarów rocznie
  • Ponad połowa słuchaczy jest bardziej skłonna rozważyć zakup reklamowanego produktu

Źródło: 14 Krytyczne statystyki podcastów

Istnieje kilka sposobów, aby skorzystać z podcastów w trakcie przesuwania budżetu marketingowego.

Uruchomić swój własny podcast

Po pierwsze, możesz stworzyć swój własny spektakl i wnieść tonę wartości do swojej publiczności. Zastanawiasz się, jaki to rodzaj show?

  • Pokaz w stylu monologu, gdzie przekazujesz mądrość i doświadczenie
  • Przeprowadzasz wywiady z liderami, którzy chcieliby przedstawić je swojej publiczności.
  • Hybryda z tych dwóch

Kluczem jest zaoferowanie widzom niepowtarzalnej perspektywy i zbudowanie społeczności. Możesz przyprowadzić ich do prywatnej grupy na Facebooku, listy emailowej, strony członkowskiej, kanału Slack lub innej społeczności. Chodzi o to, aby upewnić się, że ludzie mogą połączyć się z tobą na pewnym poziomie.

Niezależnie od stylu pokazu, który rozważasz stworzenie, wynik końcowy jest taki, że będziesz chciał zdecydować, ile pracy i wsparcia finansowego możesz włożyć w to.

Zostań gościem Sought-After Podcast

Inną strategią marketingową dla Twojego marketingu jest dostarczenie Twojej historii do istniejącej już publiczności jako gość podcastu. Znajdź pokaz, którego osoby kupujące słuchają i pracują, aby nawiązać połączenie z gospodarzem lub producentami.

Marketing wywiadu podcastowego pomógł tonom marek w budowaniu świadomości i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Oto jak:

  • Pojawienie się na podkastach jako ekspert od tematu
  • Wysyłaj słuchaczy na swoją stronę internetową (dla każdego pokazu idealna jest niestandardowa strona docelowa)
  • Zbuduj następujące i netto więcej pokazów

6-Launch a Social Media Advertising Campaign

Gdzie indziej można przenieść budżet, który nie jest już opłacalny dla wiodącego pokolenia? A co z reklamą w mediach społecznościowych?

Każda z głównych platform, na których wszyscy spędzamy czas, oferuje firmom możliwość płacenia za dostęp do strategicznej, konkretnej publiczności.

Firmy z branży mediów społecznościowych rozumieją, że dane są wszystkim, a każda z nich pozwala marce na krojenie w plasterki i w kostkę, a publiczności na dotarcie do najbardziej odpowiednich oczu. To jest wygrana dla każdej firmy, która chce budować świadomość i prowadzić.

Porady dla udanej strategii reklamowej w mediach społecznościowych:

  • Bądź jasny co do swojego celu biznesowego
  • Poznaj dogłębnie swoją grupę docelową
  • Tworzenie organicznych postów, które wspierają Twoją reklamę
  • Zdecyduj, co jest ważne - zaangażowanie a co wrażenia
  • Projektowanie z myślą o mobilności
  • Użyj więcej niż jednego tekstu multimedialnego, zdjęcia, wideo
  • Pomiar i sprawozdanie z postępów

Social Media ProTip: Zaangażuj się w swoje kontakty z marką

Oprócz generowania nowych leadów dla Twojej firmy za pośrednictwem mediów społecznościowych, powinieneś również zaangażować w działania ludzi, którzy są już związani z Twoją marką.

Media społecznościowe to przecież media społecznościowe. Nawet jeśli płacisz, aby dotrzeć do ludzi, mogą oni być publicznością już znaną z Twojej marki, więc jesteś w kontakcie i tworzysz rozmowy.

Reklamy, które tworzysz, mogą być skierowane do obecnej publiczności, aby potwierdzić ich związek z Twoją marką. Boosting postów, które oferują wartość dostaje je ponownie zaangażować, zwiększając swój zasięg i przynosząc tych, którzy już jak ty wrócić do rozmowy.

Oprócz płatnych postów, możesz korzystać z wiadomości w mediach społecznościowych, wyszczególnionych poniżej w marketingu konwersacyjnym, aby prowadzić bezpośrednie rozmowy z Twoją grupą odbiorców.

Realokacja budżetu na marketing konferencyjny

Jeśli konferencje i targi polegają na nawiązywaniu kontaktów i pogłębianiu relacji, znalezienie kanałów, które pasują do tego celu dla Twojej firmy, pomoże Ci znaleźć miejsca do realokacji środków.

Oprócz przenoszenia pieniędzy, weźmiesz pod uwagę czas i zasoby, które są potrzebne do osiągnięcia sukcesu w prowadzeniu pojazdów, prowadzi do Twojego zespołu sprzedaży.

Każda z tych wskazówek powyżej to taktyka w cyfrowej strategii marketingowej. Podczas gdy strumień wideo na żywo może nie mieć takiego samego wpływu jak zabranie potencjalnego klienta na kolację, stanie się wykwalifikowanym marketingowcem cyfrowym pomoże Ci rozwinąć biznes w każdym trudnym okresie.