Minęły już czasy, gdy polegano na marketingu "od drzwi do drzwi", tworząc serwisy, w których klienci mogliby spotkać się z nimi twarzą w twarz. Poleganie na telewizji, reklamach drukowanych i reklamowych nie wystarczy, aby zyskać uwagę publiczności. To epoka mediów społecznościowych. Jeśli chcesz odnieść sukces, istnieje wiele narzędzi mediów społecznościowych, które mogą Ci pomóc.

Jak liczba użytkowników mediów społecznościowych jest tylko idzie w górę, jeśli nie używasz jednej lub więcej z tych platform do rozwijania swojej firmy, to tracisz na bardzo dobrą okazję.

Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, to są wszystkie warunki domowe dzisiaj i użytkownicy aktywnie korzystać i badać te platformy.

Te darmowe platformy dają Ci możliwość dzielenia się informacjami o Twoich markach i przekształcania użytkowników i odwiedzających w klientów.

Jednak nie jesteś jedyną marką starającą się wejść na pokład nowych klientów i rozwijać swój biznes. Wszystkie kanały mediów społecznościowych są pełne konkurencji o więcej klientów i musisz zintensyfikować swoje kampanie, aby osiągnąć ten cel. Ponadto, w tym roku, wpływ marketingu i treści generowane przez użytkowników będą ogromne w branży mediów społecznościowych.

Krajobraz mediów społecznościowych jest bardzo dynamiczny. Na platformach co jakiś czas pojawiają się nowe trendy i aktualizacje w zakresie funkcji i narzędzi. Ale na szczęście nie brakuje również narzędzi z zakresu mediów społecznościowych, które pomogą Ci utrzymać się na szczycie gry.

Tak więc, aby uzyskać tę dodatkową przewagę nad konkurencją, powinieneś używać narzędzi mediów społecznościowych do promocji swojego biznesu.

Oto lista narzędzi mediów społecznościowych, które pomogą Ci utrzymać silną pozycję Twojej gry w mediach społecznościowych. Ta lista da Ci również odpowiedź na to pytanie:

● Jaka jest najlepsza aplikacja do zarządzania portalami społecznościowymi?

● Jakie są niektóre dobre narzędzia używane przez agencje marketingu społecznościowego do pomiaru zasięgu społecznego?

● Co jest dobrym społecznym narzędziem słuchania?

● Którego narzędzia należy użyć, aby zwiększyć swoje wysiłki marketingowe?

● Jakie są jakieś pomocne narzędzia marketingowe?


1. Unbox Social (do analizy i raportowania mediów społecznościowych, śledzenie wpływu)

Aby rozwijać się na dowolnej platformie lub w dowolnej branży, należy analizować swoje wyniki. To samo dotyczy mediów społecznościowych. Chociaż dla niektórych aplikacji dostępne są lokalne narzędzia analityczne, nie wszystkie z nich oferują dogłębną analizę. A jako menedżer ds. mediów społecznościowych, co może być lepsze niż analizowanie wydajności na różnych platformach za pomocą jednego narzędzia?

Unbox Social to narzędzie do analizy mediów społecznościowych, które daje Ci dogłębną analizę Twoich uchwytów na Facebooku, YouTube i Instagramie. Korzystanie z tego narzędzia jest dość proste i można śledzić różne metryki do pomiaru swojej wydajności. Poza tym, metryki są również podzielone na podstawie odbiorców, historii i postów.

Dzięki temu proces analizy jest łatwiejszy i szybszy. Dzięki temu narzędziu możesz również generować raporty dotyczące swojej działalności w mediach społecznościowych na wszystkich wyżej wymienionych platformach. Możesz dostosować raporty z mediów społecznościowych do okresu czasu, dla którego chcesz je tworzyć, jak również do ich formatu.

Możesz generować raporty w formatach pdf, ppt lub xls. W 2020 roku wiele uwagi poświęcimy historiom z Instagram jako formie treści. Raporty z mediów społecznościowych Unbox Social oferują również wgląd w Twoje historie.

Począwszy od wskaźnika zaangażowania i widoków i sympatii do każdej historii, aż po średnie zaangażowanie i wrażenia na wszystkich historiach, Unbox Social ma wszystko dla Ciebie. A najlepsze jest to, że możesz również zaplanować raporty, które będą wysyłane bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Kolejną cechą, która jest wielkim hitem, jest kanał informacyjny. Na stronie głównej Unboksa wyświetlany jest kanał informacyjny, który został stworzony specjalnie dla Ciebie, przez Ciebie. Dlaczego to jest takie fajne? Ponieważ na bieżąco informuje Cię o tym, co dzieje się w Twojej branży, a Ty nie przegapisz niczego.

Możesz również śledzić wpływy niszowe, istotne dla Twojej działalności. Ułatwia to proces wyboru osoby, z którą można współpracować. Aby zapoznać się z tym narzędziem, zapisz się na bezpłatną wersję próbną.


2. BuzzSumo

BuzzSumo jest narzędziem do pomiaru zasięgu społecznego. Narzędzie to wyposażone jest w szereg funkcji, takich jak monitorowanie marki, wgląd w treść i badania konkurencji.

Funkcja BuzzSumo umożliwia identyfikację treści, do których odnoszą się Twoi odbiorcy, oraz optymalizuje Twoją strategię marketingową w celu zwiększenia zaangażowania. Dzięki ich raportom i spostrzeżeniom możesz uzyskać cenne informacje, które wzmocnią Twoje kampanie.

Obejmuje ona przegląd treści tematów, analizę treści na różnych platformach mediów społecznościowych, zrzuty z większości współdzielonych domen przez sieci społecznościowe. Pozwala to również na analizę długości treści, nagłówków i dat publikacji.

Dzięki temu narzędziu ułatwione są również badania konkurencji. Wiesz, na czym stoisz, gdy masz wiedzę na temat swojego konkurenta (konkurentów). Ma to formę "najczęściej udostępnianych treści dotyczących konkurenta", "informacji o wzmacniaczach treści", "raportów o wydajności treści dotyczących konkurenta" oraz "raportów porównawczych dotyczących konkurentów".


4. Odpowiedzi buforowe

Bufor jest narzędziem mediów społecznościowych do prowadzenia kampanii z wykorzystaniem różnych platform mediów społecznościowych. Jednym z narzędzi, które Buffer oferuje do jazdy trakcji jest Buffer Reply.

Jest on wyposażony w funkcje, które ułatwiają zarządzanie rozmowami w skrzynkach odbiorczych w mediach społecznościowych za pośrednictwem jednej platformy. Ponieważ zarządzanie obsługą klienta jest głównym nurtem w mediach społecznościowych, narzędzie to oferuje tylko te funkcje, które pomogą Ci to zrobić.

Dzięki tej platformie możesz angażować się w sensowne interakcje z odbiorcami. Z Buffer Reply można uzyskać pełny przegląd rozmów z klientami.

Poza tym, Buffer oferuje narzędzie o nazwie Analyze. Pomaga ono w śledzeniu wyników poprzez znaczące statystyki i fakty dotyczące marketingu w mediach społecznościowych i uzyskaniu wglądu w to, które treści są najlepsze.


5. Hootsuite

Hootsuite to wieloaspektowe narzędzie mediów społecznościowych do prowadzenia kampanii i promowania biznesu. Możemy go również zaliczyć do najpopularniejszych narzędzi marketingu w mediach społecznościowych. Obejmuje on prawie wszystkie główne kanały mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Pinterest.

Oferuje automatyczne narzędzie planowania, aby utrzymać swoją obecność w mediach społecznościowych. Możesz stworzyć spis wszystkich treści, które chcesz umieścić wraz z kreacjami.

Skonfiguruj go zgodnie z kalendarzem treści, który oferuje narzędzie i zaplanuj godziny i daty, kiedy chcesz je opublikować. Narzędzie to, w tym sensie, działa dobrze jako oszczędność czasu.

Hootsuite oferuje również funkcję zarządzania zespołem, która sprawia, że praca zespołowa jest dla Ciebie płynna. Jest również wyposażony w funkcje, które chronią Twoją markę przed ryzykiem związanym z mediami społecznościowymi.


6. Bubochat (Chatbot For Instagram)

Od czasu wprowadzenia funkcji DM lub wiadomości bezpośrednich na Instagram, ludzie aktywnie wykorzystują ją do interakcji z innymi. Dotyczy to również firm, których produkty chcą używać.

Czasami liczba wiadomości, które otrzymujesz w Instagram DM może być zbyt przytłaczająca. Ponadto, różne osoby pochodzą z różnych miejsc i różnych stref czasowych.

Utrzymanie Instagram DM może stać się trudne. Jednocześnie chcesz zbudować relację zaufania z odbiorcami docelowymi.

Reagowanie na każdą wiadomość, którą otrzymujesz od odbiorców jest ważną częścią budowania relacji z nimi.

Bubochat Instagram DM Chatbot wykonuje całą pracę polegającą na automatycznym odpowiadaniu na wszystkie wiadomości, które otrzymujesz na platformie. Dzięki temu narzędziu, Twój System Zarządzania Klientem jest objęty ochroną na Instagram.


7. Wzmianka

Dzięki Mention możesz monitorować wszystkie rozmowy o swojej marce w mediach społecznościowych, a także na wszelkich blogach, stronach internetowych, forach itp.

W ramach stale rozwijającego się procesu budowania marki, ważne jest, abyś był świadomy kiedy, gdzie i w jaki sposób ludzie mówią o Twojej marce.

Mention oferuje narzędzia, za pomocą których możesz otrzymywać alerty, gdy tylko pojawi się wzmianka o Twojej marce. Narzędzie to pozwala śledzić Twoją reputację w różnych serwisach społecznościowych.

Śledzenie i zrozumienie sentymentu odbiorców do Twojej marki jest ważne. Możesz śledzić wszystkie rozmowy i wzmianki o twojej marce w mediach społecznościowych i w sieci. Następnie możesz wyznaczyć kierunek dla swojej strategii w mediach społecznościowych.


8. Videoshop do tworzenia filmów IGTV

Treści wideo są obecnie najbardziej poszukiwanymi treściami i są w rzeczywistości nazywane "przyszłością marketingu treści". Niedawno pionowy film w długiej formie zadebiutował w mediach społecznościowych na Instagram. IGTV otworzyło drogę dla nowego typu treści na platformie.

Dzięki IGTV możesz tworzyć innowacyjne, wciągające filmy wideo. Możesz używać Videoshopa do łatwej, uproszczonej edycji wideo na swoim smartfonie.

Wytnij niechciane chwile i części, dodaj napisy lub włącz muzykę do aplikacji. Dzięki temu narzędziu możesz robić wszystkie te rzeczy. Dodaj to narzędzie do tworzenia doskonałych filmów IGTV, które pomogą Ci zwiększyć Twoje zaangażowanie.

Nie tylko w przypadku filmów IGTV, możesz używać Videoshopa do tworzenia treści także dla innych typów filmów.


9. Canva

Czy musimy w ogóle powtarzać, jak ważne są treści wizualne dla Twojej firmy?

Treści wizualne są bardziej preferowanym rodzajem treści niż treści tekstowe. Canva może być bardzo pomocna przy wyborze strategii marketingowej treści wizualnych.

Canva jest dostarczana z szablonami zaprojektowanymi dla różnych platform mediów społecznościowych, od Facebooka, Instagramu, przez miniaturki YouTube, aż po zaproszenia e-mailowe, a nawet nagłówek twittera.

W Canvie możesz również skorzystać z infografik, aby uczynić swoje treści jeszcze bardziej wnikliwymi i interesującymi, z elementami wykresów słupkowych, liczb, tekstu, zdjęć, wektorów itp.

Posiada również funkcje edycji zdjęć i oferuje wyczerpującą listę darmowych plakietek i ikon. Możesz dodać tekstury, ramki i zrobić o wiele więcej, aby stworzyć doskonałą treść wizualną.

Od Social Media Ads po schludne, przyciągające wzrok szablony dla Twojej historii Instagram - to narzędzie jest najlepszą opcją do tworzenia wspaniałych treści zdjęciowych.

10. Planowalny

Planable upraszcza proces przekazywania informacji zwrotnych przez członków zespołu i klientów, którzy omawiają posty w miejscu ich powstawania. Eliminuje to te niekończące się wątki emaila i nigdy nie traci ważnych informacji zwrotnych. Jako agencja social media dostaje od planowania do kampanii podpisać się szybciej i bez żadnych nieporozumień.

Teraz możesz zaplanować swoje posty do mediów społecznościowych wiedząc, że klient widział to i jest zadowolony z Twojej pracy. W ten sposób obie strony będą mieć pewność, że proces ten zostanie przeprowadzony.


Bonus!

Oprócz wyżej wymienionych narzędzi, oto jeszcze kilka innych, które pomogą Ci udoskonalić swoje zdjęcia, teksty i wiele innych:

Crello do projektowania graficznego z 10.000 darmowych szablonów
Fastory for Instagram stories
PixelMe, skracacz adresów URL dla dokładnych pomiarów
Promocja, dla filmów marketingowych
Tagwin dla Instagramu konkursy i darowizny


Mamy nadzieję, że znaleźliście Państwo kierunek z tą listą narzędzi mediów społecznościowych, aby rozwijać swoją firmę w 2020 roku. Wybór jednego narzędzia może być trudnym zadaniem, ponieważ nie ma prawie żadnego narzędzia, które pasowałoby do rachunku. Wymieniliśmy również najlepsze narzędzia Instagram, aby pomóc kampanii Instagram.

Polecamy tylko wybrać różne narzędzia dla różnych celów Twojej kampanii marketingowej i iść na zabójstwo. Tylko po to, aby uczynić go bardziej wygodnym dla Ciebie, tutaj jest snapshot wszystkich narzędzi i co każde z nich pociąga za sobą dla Twojej firmy:

1. Unbox Social for social media analytics, raportowanie i śledzenie czynników wpływających.

2. BuzzSumo do porównywania wydajności z konkurencją i analizy zawartości

3. Bufor Odpowiedzi na usprawnione rozmowy z Twoją publicznością w skrzynkach odbiorczych mediów społecznościowych

4. Hootsuite do automatycznego tworzenia harmonogramów postów treściowych

5. BuboChat dla chatbota dla Instagram DM

6. Wyróżnienie za monitorowanie mediów społecznościowych

7. Videoshop do ulepszania treści wideo, szczególnie dla IGTV na Twoim smartfonie. 7.

8. Canva do poprawiania zawartości zdjęć