Mówiąc prościej, Agencja Cyfrowa jest agencją reklamową, która ewoluowała, aby sprostać zmieniającym się potrzebom marketingu w erze cyfrowej.

Agencje cyfrowe łączą projektowanie graficzne i copywriting z nowymi technologiami i nowoczesnymi technikami marketingowymi. Rezultatem jest wysoce kreatywne połączenie artyzmu, nauki, inżynierii i determinacji w rozwiązywaniu problemów i znajdowaniu rozwiązań w bardzo szybko zmieniającym się krajobrazie.

Jakie są główne usługi agencji marketingu cyfrowego?

Projektowanie i rozwój stron internetowych, aplikacje, marketing w wyszukiwarkach (pay-per-click, retargeting), optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, marketing w mediach społecznościowych, tworzenie treści, generowanie leadów online, rozwój i zarządzanie marką online, kampanie medialne, wideo, e-mail marketing, kampanie mobilne i oceny zwrotu z inwestycji. Aby wymienić tylko kilka z nich.

Potrzeba głębokiego zrozumienia medium i procesu, aby skutecznie prowadzić i rozwijać markę poprzez kanały cyfrowe. Marki, które odniosły sukces, korzystają z interakcji i zapewniają dodatkową wartość dla konsumenta za pomocą środków cyfrowych. Podstawowe zasady strategii marki pozostają takie same, ale nie są już tylko domeną tradycyjnych agencji.

Problem polega na tym, że stare, tradycyjne, "przerywane" media po prostu nie działają tak, jak kiedyś.

Jakie są zalety współpracy z agencją marketingu cyfrowego?

Agencje cyfrowe specjalizują się w efektywnych kosztowo rozwiązaniach, które są skierowane tylko do interesującej Cię grupy odbiorców.

Agencje marketingu cyfrowego trzymać swoje programy klientów do wymierności i odpowiedzialności metryki, które były prawie udoskonalone w marketingu bezpośrednim, co oznacza, że pomysły, które działają uzyskać zwiększoną inwestycję.

Agencje cyfrowe wnoszą szereg multidyscyplinarnych rozwiązań do każdego problemu i zapewniają rozwiązania dla całego doświadczenia klienta, w tym sprzedaży i marketingu, zakupów online, usług abonamentowych, rozliczeń i dostaw. Obejmują one myślenie strategiczne, innowacje techniczne oraz tworzenie historii/budowę marki, aby zrealizować cele klienta.

Jak wybrać najlepszą agencję marketingu cyfrowego dla Twojego biznesu

Większość tradycyjnych agencji nie jest dobrze przygotowana do prowadzenia marketingu cyfrowego, ale większość z nich mówi swoim klientom, że zajmuje się również marketingiem cyfrowym. Nawet niektóre z tradycyjnych agencji rozwoju sieci wiedzą, jak zrobić strony internetowe, ale nie mają wystarczającej wiedzy, jeśli chodzi o strategię cyfrową i marketing dotyczący wielokanałowego podejścia, takich jak wyszukiwanie, społeczne i mobilne.

Zła agencja może spowodować utratę czasu, pieniędzy i co najgorsze, utratę możliwości rozwoju. Lepiej jest odłożyć dodatkowe środki na wykwalifikowaną agencję cyfrową, niż oszczędzać pieniądze i w końcu stracić biznes na plusie.

Jako sieć agencji cyfrowych, katalogi agencji DAN prezentują agencje, które posiadają wysokiej jakości zintegrowane usługi marketingu cyfrowego i rozwoju sieci. Kluczem jest określenie, która agencja i który zestaw umiejętności najlepiej odpowiada Twoim wymaganiom.