Napisałeś niesamowity wpis na blogu. Opublikowałeś go na swoim niesamowitym blogu. Dlaczego nikt go nie czyta?

Czy promujesz swoje artykuły za pomocą e-maili?

Email marketing jest wciąż jedną z najbardziej efektywnych metod bezpośredniej komunikacji z czytelnikami (i klientami). Rozbuduj swoją listę mailingową za pomocą konkursów społecznościowych, kanałów RSS i wyskakujących okienek opt-in. Następnie wygeneruj niesamowite e-maile, które zwiększą ruch na Twoim blogu.

W tym artykule przedstawię Ci 12 praktycznych wskazówek, które możesz wykorzystać już dziś, aby zwiększyć ruch na swoim blogu.

1. Zdobądź leady emailowe z kampanii marketingu społecznościowego
Prawdopodobnie prowadzisz już kampanie społeczne, takie jak konkursy i loterie. Robi to większość firm, które znają się na marketingu społecznościowym.

Konkursy społecznościowe nie tylko zwiększają zasięg Twojej marki, ale są również bardzo fajnym sposobem na zbieranie emaili. Zorganizuj loterię na Facebooku, Twitterze, a nawet na swoim blogu. Poproś o podanie adresu e-mail, aby móc wziąć udział w konkursie.

Możesz nawet wygenerować większą motywację do rozpowszechniania informacji o swojej ofercie poprzez prowadzenie kampanii polecającej - dając ludziom oferty za to, że ich znajomi również podadzą Ci swoje e-maile!

Przykład:

Oto przykład tego, jak wygląda kampania polecająca na Facebooku. Możesz z łatwością użyć aplikacji firm trzecich (np. Wishpond), aby zorganizować konkursy oparte na emailach i rozszerzyć generowanie leadów.

Wskazówki dotyczące pozyskiwania leadów z kampanii społecznościowych:

  • Zareklamuj swój konkurs i loterię na Facebooku, Twitterze, a nawet na swoim blogu.
  • Wykorzystaj portale społecznościowe do zaoferowania ekskluzywnych ofert subskrybentom newslettera
  • Oferuj oferty klientom, którzy polecają znajomych do zapisania się - używaj aplikacji polecającej i zwiększaj zasięg swojej listy adresowej.

2. Więcej wskazówek dotyczących generowania emaili społecznościowych
Istnieje wiele innych fajnych i skutecznych sposobów na pozyskiwanie emaili poprzez platformy społecznościowe. Możesz zamieścić link do swojego bloga na wszystkich swoich profilach w mediach społecznościowych. Możesz publikować treści, takie jak webinaria, ebooki i kupony. Możesz stworzyć zakładkę na Facebooku przeznaczoną dla osób zapisujących się na listę mailingową i zachęcać je ekskluzywnymi ofertami.

Wskazówki dotyczące email-gatingu na Twoich portalach społecznościowych:

  • Zamieść na swoich serwisach społecznościowych treści związane z email-gatingiem, takie jak webinaria i ebooki.
  • Zachęć do zapisania się na listę mailingową poprzez ułatwienie tego na Facebooku i Twitterze - w zamian daj ekskluzywne oferty
  • Zamieść linki do swojego bloga w sekcji "o" lub "bio" na swoich portalach społecznościowych.

3. Zaprojektuj kanały RSS dla swojego bloga
Ułatw kontakt ludziom, którzy odwiedzili Twoją stronę i chcą od Ciebie więcej. Zaprojektuj i skonfiguruj fajny przycisk subskrypcji RSS na swoim blogu.  (Większość platform, takich jak Wordpress, umożliwia to w dość prosty sposób - lub poproś swoich techników, aby zrobili to za Ciebie)!

Zrób go w kontrastujących kolorach i umieść w widocznym miejscu na górze strony.

Wskazówki dotyczące subskrypcji kanałów RSS:

  • Stwórz łatwy do zauważenia kanał RSS na swoim blogu, używając kontrastujących kolorów i utrzymując go na górze strony bloga.
  • Motywuj do działania, wyjaśniając, na co można się zapisać i dlaczego warto to zrobić
  • Zachowaj proste i przyjazne sformułowania w formularzu zapisu RSS.

4. Dodaj wyskakujące okienka opt-in
Tak, wyskakujące okienka newslettera mogą być irytujące. Ale mogą one przyczynić się do zwiększenia liczby subskrybentów.  W rzeczywistości działają tak dobrze, że większość stron blogowych - od dużych stron biznesowych do pojedynczych blogerów - używa ich.

Wdrożenie pop-up skutecznie poprzez wybór właściwego umiejscowienia i przy użyciu zoptymalizowanego konstruktora popup. Podaj powody, dla których odwiedzający stronę potrzebują Twoich newsletterów, i jak Twoje rzeczy będą korzystać z ich życia lub uczynić ich biznes bardziej opłacalnym. Używaj słów takich jak "darmowy" lub "ekskluzywna zawartość", a wygenerujesz więcej zapisów. Utrzymuj przyjazny ton. To sprawi, że Twoja inwazja będzie mile widziana.

Porady dla popupów emailowych:

  • Email popupy mogą być irytujące, ale działają - i są powszechnie używane zarówno przez duże jak i małe firmy.
  • Ustaw czas wyskakujących okienek tak, aby ofertę otrzymały tylko osoby, które są zainteresowane twoją stroną przez dłuższy czas.
  • Spraw, aby Twoje popupy były przyjazne i zawierały informacje, aby zwiększyć liczbę zapisów.


5. Wykorzystaj swój email do otrzymywania emaili
Używasz swojego e-maila do kontaktu z wieloma ludźmi. Użyj swojego podpisu email, aby uzyskać wiele osób klikających na Twojego bloga.

W podpisie emaila umieść przyjazne wezwanie do działania, zapraszające do odwiedzenia Twojego bloga. Podaj krótką korzyść motywującą do działania - np. o czym jest Twój blog. Zamieść łatwy do kliknięcia link.

Wskazówki jak używać podpisu email:

  • Zamieść link do swojego bloga w podpisie email i zachęć do tego również swoich współpracowników.
  • Podaj korzystny powód, dla którego ludzie powinni kliknąć na Twój blog
  • Używaj podpisu we wszystkich swoich emailach, aby wygenerować więcej kliknięć

6. Zaczep ich linią tematu

Twoja linia tematu jest make or break dla ludzi, aby nawet przeczytać wiadomość.

Poświęć trochę czasu na jego opracowanie. Niech będzie krótki, do rzeczy i zawiera szybkie wezwanie do działania (CTA). Wykorzystaj wskazówki marketingowe, takie jak zadawanie pytań, tworzenie poczucia pilności, wywoływanie stanu niedowierzania lub przekazywanie wielkiej korzyści, jaką zapewni Ci Twój email.

Przeprowadzaj testy A/B swoich tematów i użyj tego, który uzyska najwięcej otwarć, czytań i kliknięć wśród potencjalnych czytelników.

Poczta WP - darmowa skrzynka mailowa